Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 16, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Suchański przewodniczącym jury Effie Awards 2020

Obradom jury Effie Awards 2020 będzie przewodniczył Tomasz Suchański (fot. YouTube/AmChamPoland)

Obradom jury Effie Awards 2020 będzie przewodniczył Tomasz Suchański, prezes zarządu i dyrektor generalny Żabka Polska. Pokieruje pracami prawie 150-osobowego zespołu ze wsparciem ośmiu przewodniczących grup jurorskich.

Tomasz Suchański, oprócz roli przewodniczącego, będzie także kierował pracami dziewiątej grupy jurorskiej oceniającej zgłoszenia w kategorii Marketing & Business Solutions.

W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni branżowi eksperci. Ostatecznego wyboru składu jury, spośród 300 kandydatur, dokonał komitet organizacyjny konkursu.

Po zatwierdzeniu prawie 150-osobowego składu jurorzy zostali przydzieleni do poszczególnych grup.

Grupa 1: Napoje alkoholowe, Napoje bezalkoholowe, Żywność - przewodnicząca Izabela Głodek, CMO, The Coca-Cola Company;

grupa 2: Dobra konsumpcyjne, Leki i suplementy diety, Uroda i pielęgnacja - przewodniczący Grzegorz Haraziński, category director CEE, GlaxoSmithKline;

grupa 3: Brand Experience: Kultura i rozrywka, Smart budget - przewodnicząca Olga Korolec, CMO & group sustainability director, Ringier Axel Springer Polska;

grupa 4: Finanse: Ubezpieczenia i inwestycje, Business-to-Business - przewodnicząca Katarzyna Jezierska, head of marketing CEE, VISA;

grupa 5: Branded Content: Motoryzacja, Usługi - przewodniczący Jakub Eichelberger, deputy managing director, DDB Warszawa;

grupa 6: Performance marketing: Retail/Kanały sprzedaży, Tech Driven - przewodniczący Tadeusz Żórawski, global strategy director, Molecular BBDO;

grupa 7: Launch/relaunch: Long Term Marketing Excellence, React & Sustain  - przewodnicząca: Inga Songin, marketing director Poland&EE, Reckitt Benckiser Health;

grupa 8: Positive change: CSR, Edukacja społeczna i pro bono, PR-Led i Employer branding, przewodniczący Wojciech Putrzyński, CEO, Change Serviceplan.

(AMS, 16.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.