Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 10, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przemysław Bryk awansował w agencji Resolution

Przemysław Bryk zajmuje się rozwojem i sprzedażą usług platformy OmniConsole (fot. materiały prasowe)

Przemysław Bryk objął stanowisko head of OmniConsole, platformy technologicznej należącej do agencji Resolution (Grupa OMD).

Bryk awansował w agencji, w której od 2017 roku odpowiada za rozwiązania MarTech, w tym za platformę OmniConsole (był liderem projektu). Jako szef OmniConsole zajmuje się rozwojem i sprzedażą usług platformy, zarządza portfolio wydawców oraz koordynuje pracę zespołu odpowiadającego za realizację kampanii, m.in. dla marek Pandora, Mercedes, McDonald's, Nissan, Glov, eFaktor. Przemysław Bryk ma doświadczenie w pracy dla e-commerce i lead generation. Przed dołączeniem do Grupy OMD był media managerem w Cube Group.

OmniConsole początkowo była wyłącznie platformą do zarządzania kampaniami performance, a przez ostatnie dwa lata została rozbudowana o moduły odpowiedzialne za antyfraud i atrybucję.

(IKO, 10.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.