Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 25, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Platforma cyfrowa ITI pod nazwą N ruszy 12 października

ITI Neovision ujawnił w piątek podczas konferencji prasowej szczegóły oferty programowej i cenowej platformy cyfrowej, którą uruchomi 12 października. W odpowiedzi konkurenci: Cyfra+ i Cyfrowy Polsat zapowiedzieli poszerzenie swojej oferty o nowe kanały i usługi.

Dzięki debiutowi platformy cyfrowej N na polskim rynku pojawi się kilka nowych kanałów tematycznych. Będą to Discovery Historia, Discovery HD (kanał emitowany w wysokiej rozdzielczości), Wojna i Pokój (poświęcony rosyjskiej rozrywce i filmom), Nsport (kanał sportowy o profilu publicystyczno-informacyjnym nadawany w HD), TVN Lingua (językowy kanał TVN), Baby TV (kanał dla dzieci w wieku poniżej trzech lat) i Comedy Central (komediowy kanał przygotowywany przez koncern Viacom). Platforma N zawarła także umowę z Telewizją Polską, dzięki której w ofercie pojawią się wszystkie kanały TVP, w tym tematyczne przygotowywane przez publicznego nadawcę (TVP Film, TVP Sport, TVP Rozrywka). Na platformie N znajdą się też wszystkie kanały z grupy TVN oraz: TV Puls, AXN, AXN Sci-Fi, AXN Crime, MTV, MTV 2, VH 1, 4fun.tv, ITV, Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Civilisation, Discovery Science, Discovery Travel & Living, CNN, TV 5 Monde, Fashion TV, TCM, Kino Polska, Cinemax, Cinemax 2, Cartoon Network, Boomerang, Jetix i Jetix Play. Jacques Aymar de Roquefeuil, dyrektor zarządzający spółki Canal+ Cyfrowy, właścicielki Cyfry+, wytyka N brak w ofercie kanałów filmowych premium, takich jak Canal+ czy HBO: – Wygląda na to, że oferta przygotowana została naprędce, a wybór kanałów jest przypadkowy. Większość z nich jest bowiem od dawna dostępna na polskim rynku, a niektóre, na przykład tematyczne stacje TVP, dopiero zapowiadają start w dalszej perspektywie – mówi. Maciej Sojka, prezes ITI Neovision, odpiera ten zarzut. – To nie jest nasze ostatnie słowo. W listopadzie uruchomimy usługę wideo na żądanie. Można powiedzieć, że spełni ona rolę kanału premium z najnowszymi filmami. W ciągu najbliższych miesięcy chcemy poszerzyć ofertę o stacje radiowe i aplikacje interaktywne – mówi Sojka. Oprócz tego oferta platformy ma być uzupełniona jeszcze dwoma kanałami: filmowym i dziecięcym, których nazw ITI nie chce na razie ujawniać. Ofertę N pogrupowano w pakiety. Pakiet ”Informacje i Rozrywka” (11 kanałów) będzie oferowany bezpłatnie pod warunkiem, że klient wybierze jeszcze co najmniej dwa pakiety tematyczne, za które trzeba płacić – po 10 zł miesięcznie (wszystkie ceny brutto) będą: ”Style Moda Muzyka” (11 kanałów), ”Dzieci” (pięć kanałów), ”Cinemax” (dwa kanały), a po 16 zł: ”Sport i motoryzacja” (pięć kanałów), ”Kultura Nauka Świat” (osiem kanałów) i ”Hity filmowe” (dziewięć kanałów). Dla porównania – najtańszy pakiet w Cyfrze+ z wynajęciem sprzętu kosztuje 39 zł (32 kanały), a w Cyfrowym Polsacie cena najtańszego pakietu to 35 zł (30 kanałów). – Oferta nowej platformy jest nie tylko droższa, ale także uboższa od oferty Cyfrowego Polsatu. Zawiera prawie dwa razy mniej kanałów. Ponadto nowa platforma skopiowała zastosowaną przez nas strukturę pakietów, która funkcjonuje u nas już od zeszłego roku – mówi Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu. Abonentom platformy N będą oferowane dwa modele dekoderów wyprodukowane przez firmę ADB: Nbox HDTV i Nbox HDTV Recorder umożliwiający korzystanie z technologii VOD (wideo na żądanie) i PVR (twardy dysk umożliwia zapisywanie programów i ich późniejsze odtwarzanie). Jednorazowy koszt wydzierżawienia pierwszego dekodera wyniesie 99 zł, drugiego 449 zł. W odpowiedzi na tę ofertę ITI Cyfra+ także zapowiedziała wdrożenie nowych technologii. – Niebawem wprowadzimy nasze kanały w telefonii komórkowej, a także w HDTV, a w przyszłym roku uruchomimy usługi PVR i VOD – zapowiada Jacques Aymar de Roquefeuil. Cyfra+ włączy w ciągu miesiąca do oferty dwa nowe kanały AXN, własny kanał kulinarny Kuchnia.tv oraz Cinemax 2. Także Cyfrowy Polsat zapowiada wprowadzenie nowych technologii i kanałów: – Jeszcze jesienią tego roku zaproponujemy abonentom dekodery z twardym dyskiem (PVR) wielkości 160 GB, produkowane przez firmę Echostar. Wprowadzimy także kilka nowych kanałów, między innymi AXN Crime, AXN Sci-Fi, Eurosport, Eurosport 2 i Zone Romantica – zapowiada Libicki.

(AG, 25.09.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.