Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 05, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ludzie reklamy w Wielkiej Brytanii chcą wspierać kolegów, którzy nie są biali

W Wielkiej Brytanii tylko 5 proc. twórców reklam ma inny kolor skóry niż biały (fot. Pixabay)

Liderzy rynku reklamowego w Wielkiej Brytanii nawołują do wspierania twórców reklamy o innym kolorze skóry niż biała - informuje serwis AdWeek.

Podczas globalnych protestów po zabiciu George'a Floyda przez policjanta w Minneapolis agencje reklamowe w Wielkiej Brytanii ruszyły z akcją, która ma na celu wpieranie twórców reklamy o innym kolorze skóry niż biała. W Wielkiej Brytanii ponad 95 proc. autorów reklam to biali, a zdaniem brytyjskich kreatywnych jest to powodem niewystarczającej różnorodności rasowej w reklamowych produkcjach z tego kraju.

Dlatego ponad 200 brytyjskich dyrektorów agencji reklamowych podpisało list otwarty, w którym zobowiązują się do wspierania karier czarnoskórych kolegów.

(AMS, 05.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.