Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 03, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RL Media i Salestube wypromują SuperMenu Anny Lewandowskiej

SuperMenu dostarcza catering w dużych miastach (fot. materiały prasowe)

Należące do Group One agencja mediowa RL Media i agencja one stop shop dla e-commerce SalesTube zajmą się obsługą cateringu dietetycznego SuperMenu, nowej marki Anny Lewandowskiej, trenerki fitness.

RL Media i SalesTube odpowiadają za obsługę marki SuperMenu w zakresie performance marketingu, SEO, działań paid search i paid social.

Catering dietetyczny SuperMenu został przygotowany w oparciu o zbilansowaną dietę, niezawierającą produktów wysoko przetworzonych, barwników ani konserwantów. Obecnie firma dostarcza catering w dużych miastach, w tym w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu.

49 proc. udziałów agencji RL Media należy do piłkarza Roberta Lewandowskiego, męża Anny Lewandowskiej.

Galeria: Premiery seriali w czerwcu

(IKO, 03.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.