Rusza kampania wprowadzająca kanał Kuchnia.tv
22.09.2006, 09:07
Od 26 września do 8 października potrwa kampania reklamowa nowego kanału tematycznego Kuchnia.tv.
Program dostępny będzie od 30 września w Cyfrze+ i sieciach kablowych. W spotach i reklamach prasowych obok logotypu stacji i zdjęć produktów spożywczych pojawi się napis ”Co z tym zrobić?”. Kampania obejmie telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN, TVN Style i kanały spółki Canal+ Cyfrowy), prasę (”Viva!”, ”Kuchnia”, ”Elle”, ”Przyjaciółka”, ”Moje Gotowanie”) oraz Internet (Wirtualna Polska, Onet, O2). Kreację reklam prasowych przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw, akcję internetową – DM Plus, a telewizyjną – Canal+ Cyfrowy. Prasę i telewizję zakupił MPG Media Planning, a Internet – Media Contact.(AG, 22.09.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










