Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 27, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zofia Sanejko po 27 latach rozstała się z IPG Mediabrands

Zofia Sanejko zajmowała ostatnio stanowisko chief commercial officera w IPG Mediabrands Polska (screen YouTube/Nienieodpowiedzialni)

Zofia Sanejko, była wiceprezeska agencji mediowej UM, rozstała się z grupą IPG Mediabrands.

- Podjęliśmy decyzję o zakończeniu współpracy – mówi Joanna Dziwisińska-Grzelak, PR manager IPG Mediabrands. Agencja nie zatrudniła nikogo na jej miejsce.

Zofia Sanejko zajmowała ostatnio stanowisko chief commercial officera w IPG Mediabrands Polska. Wcześniej zasiadała w zarządzie agencji mediowej Universal McCann (obecnie UM) na stanowisku wiceprezeski. Z grupą IPG Mediabrands związana była od 1993 roku (zaczynała od funkcji dyrektorki buyingu agencji reklamowej McCann Erickson). Współtworzyła też grupę negocjacyjną Magna Global Polska. Zasiadała w zarządzie oraz w radzie nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 27.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.