Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 22, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Opus B autorem szaty graficznej opakowań nowej linii soków Horteksu

Agencja reklamowa Opus B przygotowała kreację opakowań nowej linii soków Hortex Extra (Hortex Holding).

Nowe opakowania zaprojektował dział packaging & brand design, który pracował już m.in. przy opakowaniach linii Party, Leon oraz liftingu marek Costa, Owocowy Czar, Fresz i Vitaminka. Opus B współpracuje z Horteksem od 2004 roku.

(TW, 22.09.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.