Zysk spółki produkującej dla Netflixa  |  YES Biżuteria nie wybrała agencji  |  Grupa Kino Polska  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji"  |  TVN Siedem pracuje nad formułą  |  Widownia "Przyjaciółek" i "Naszego nowego domu" w Polsacie  |  TVP promuje swoje propozycje  |  Provident Polska wybiera  |  Kampania GoldenSubmarine dla Lego  |  Osiem podmiotów w przetargu  |  YouTube blokuje w Rosji kanał o wojnie w Ukrainie  |  Google zainwestuje 350 mln dol. w indyjską firmę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zysk spółki produkującej dla Netflixa  |  YES Biżuteria nie wybrała agencji  |  Grupa Kino Polska  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji"  |  TVN Siedem pracuje nad formułą  |  Widownia "Przyjaciółek" i "Naszego nowego domu" w Polsacie  |  TVP promuje swoje propozycje  |  Provident Polska wybiera  |  Kampania GoldenSubmarine dla Lego  |  Osiem podmiotów w przetargu  |  YouTube blokuje w Rosji kanał o wojnie w Ukrainie  |  Google zainwestuje 350 mln dol. w indyjską firmę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zysk spółki produkującej dla Netflixa  |  YES Biżuteria nie wybrała agencji  |  Grupa Kino Polska  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji"  |  TVN Siedem pracuje nad formułą  |  Widownia "Przyjaciółek" i "Naszego nowego domu" w Polsacie  |  TVP promuje swoje propozycje  |  Provident Polska wybiera  |  Kampania GoldenSubmarine dla Lego  |  Osiem podmiotów w przetargu  |  YouTube blokuje w Rosji kanał o wojnie w Ukrainie  |  Google zainwestuje 350 mln dol. w indyjską firmę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 26, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet, RMF FM i TVN 24 najczęściej cytowanymi mediami w kwietniu

Onet prowadzi w rankingu od ponad roku (screen: Onet.pl)

Portal Onet.pl z 5381 wzmiankami w kwietniu kolejny raz był najczęściej cytowanym medium – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Duży wzrost w stosunku do marca zanotowała "Rzeczpospolita" (o 52 proc. więcej cytowań).

Na kolejnych miejscach za Onetem znalazły się: radio RMF FM (4318 cytowań) i telewizja TVN 24 (4003).

Press

Opiniotwórcze media - top 15 (fot. materiały prasowe)

Wśród dzienników najwięcej cytowań miały: "Rzeczpospolita" (3426), "Gazeta Wyborcza" (1671) i "Super Express" (1505), a wśród tygodników i dwutygodników: "Tygodnik do Rzeczy" (542), "Wprost" (497) i "Gazeta Polska" (311).

Press

Tytuły prasowe - top 10 (fot. materiały prasowe)

Najbardziej opiniotwórczymi miesięcznikami i dwumiesięcznikami w kwietniu były: "Forbes" (87), "Press" (80) i "Twój Styl" (47).

Press

Miesięczniki i dwumiesięczniki - top 5 (fot. materiały prasowe)

Wśród portali internetowych liderem od ponad roku pozostaje Onet.pl (5381). Za nim znalazły się Wp.pl (2503) i Interia.pl (1599).

Press

Portale internetowe - top 10 (fot. materiały prasowe)

Najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną w kwietniu była TVN 24 (4003), która była cytowana o ponad 27 proc. częściej niż w marcu. Dalej znalazły się: Polsat News (2856) i TVP Info (1402).

Press

Telewizje - top 10 (fot. materiały prasowe)

Wśród stacji radiowych z największą liczbą wzmianek znalazły się: RMF FM (4318), które było cytowane 39 proc. częściej niż w marcu, Radio Zet (1452) i Program I Polskiego Radia (1170).

Press

Stacje radiowe - top 10 (fot. materiały prasowe)

W kategorii mediów ekonomicznych najczęściej cytowane były: "Rzeczpospolita" (3426), "Dziennik Gazeta Prawna" (1461) i Money.pl (1029), a wśród mediów regionalnych: Radio Kraków (168), Radio Wrocław (134) i "Dziennik Zachodni" (131).

Press

Media ekonomiczne - top 5 (fot. materiały prasowe)

"Internetowe serwisy informacyjne stale prowadzą w rankingu ogólnym głównie z racji łatwości dostępu do treści oraz ciągłego cyklu publikacji. Onet po raz kolejny na pierwszym miejscu, za nim radio, telewizja i poza podium prasa. Uwagę zwracają niskie pozycje mediów publicznych. Zastanawia także spadek  »Gazety Wyborczej« w stosunku do marca, cieszy zaś wzrost prasy specjalistycznej (»Rzeczpospolita« i »Dziennik Gazeta Prawna«), które zyskują ze względu na trzymanie ręki na plusie m.in. w tematach związanych z pandemią koronawirusa i sytuacją gospodarczą kraju" - ocenia cytowany w komunikacie dr Łukasz Przybysz, medioznawca z Uniwersytetu Warszawskiego.

Analizę częstotliwości cytowań przeprowadzono na podstawie 35 876 przekazów z monitoringu prasy, radia, telewizji i portali internetowych.

Galeria: Seriale w maju

(JSX, 26.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.