Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 21, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MindChili promuje GETIN Auto Kredyt w Internecie

GETIN Bank rozpoczyna jesienną kampanię internetową Auto Kredytu, którą przygotowała agencja interaktywna MindChili.

Kampania prowadzona w Internecie opiera się na konkursie dla klientów, którzy w tym roku skorzystają z kredytu samochodowego banku. Agencja wykorzystała w nim popularność, jaką obecnie cieszą się u nas Formuła 1. Uczestnicy konkursu, których zadaniem jest wymyślenie hasła reklamującego GETIN Auto Kredyt, mogą wygrać wyjazd na Grand Prix Włoch Formuły 1 w sezonie 2007. Kampania internetowa obejmuje internetowe serwisy motoryzacyjne i giełdowe (mojeauto.pl, gratka.pl, trader.pl) i mailing do użytkowników kont pocztowych największych polskich portali internetowych oraz kampanię AdWords w wyszukiwarce Google.pl.

(AB, 21.09.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.