MindChili promuje GETIN Auto Kredyt w Internecie
21.09.2006, 13:57
GETIN Bank rozpoczyna jesienną kampanię internetową Auto Kredytu, którą przygotowała agencja interaktywna MindChili.
Kampania prowadzona w Internecie opiera się na konkursie dla klientów, którzy w tym roku skorzystają z kredytu samochodowego banku. Agencja wykorzystała w nim popularność, jaką obecnie cieszą się u nas Formuła 1. Uczestnicy konkursu, których zadaniem jest wymyślenie hasła reklamującego GETIN Auto Kredyt, mogą wygrać wyjazd na Grand Prix Włoch Formuły 1 w sezonie 2007. Kampania internetowa obejmuje internetowe serwisy motoryzacyjne i giełdowe (mojeauto.pl, gratka.pl, trader.pl) i mailing do użytkowników kont pocztowych największych polskich portali internetowych oraz kampanię AdWords w wyszukiwarce Google.pl.(AB, 21.09.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










