"Przekrój" wyszedł w formacie XXL
21.09.2006, 09:12
Dzisiejsze wydanie tygodnika "Przekrój" (Edipresse Polska SA) ukazało się w formacie powiększonym o 50 proc. – jest on zbliżony do A3.
Jak twierdzą przedstawiciele wydawcy, jest to na razie zabieg jednorazowy, mający na celu odróżnienie tytułu od tygodników konkurencyjnych. – Jeżeli format XXL zostanie pozytywnie przyjęty przez czytelników, to niewykluczone, że wydawnictwo rozważy jego wprowadzenie na stałe – mówi Jacek Kowalczyk, zastępca redaktora naczelnego ”Przekroju”. Ujawnia, że większy format okazał się bardziej atrakcyjny dla reklamodawców – wpływy z reklam okazały się rekordowe, ale wydawnictwo nie ujawnia ich wysokości. Niezmieniona pozostała objętość tygodnika (88 stron) i jego cena (4,50 zł). Średnia sprzedaż ogółem tytułu w pierwszym półroczu tego roku wyniosła 67 662 egz. (dane ZKDP).(AW, 21.09.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










