Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 20, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Natalia Skrzypek dołącza do agencji Labcon

Natalia Skrzypek to współautorka raportu o pokoleniu Z (fot. materiały prasowe)

Natalia Skrzypek przeszła z Dentsu Aegis Network Polska do agencji contentowej Labcon należącej do Group One, gdzie została head of social media.

Skrzypek ma skoncentrować się na autorskich narzędziach i testowaniu rozwiązań dla najbardziej wymagających konsumentów z pokolenia Z. Labcon rozwija zespół, który poprowadzi projekty z pogranicza technologii i kreacji, zapowiada też kontynuację łączenia działań mediowych i kontentowych, które realizuje w ramach House of Communication Group One.

Natalia Skrzypek z Dentsu Aegis Network związana była od prawie dekady, pracowała dla takich marek, jak Microsoft, Bacardi, GCP, Skoda, PKO BP czy W. Kruk. Współautorka zeszłorocznego raportu o pokoleniu Z: “Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra”.

Galeria: Najlepsze fotografie prasowe 2005-2020

(AMS, 20.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.