Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Maj 15, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tok FM liderem słuchalności w Warszawie, w innych dużych miastach RMF FM

W Warszawie Tok FM nieznacznie wyprzedziło Radio Zet, a RMF FM spadł z pierwszego na trzecie miejsce (fot. Pixabay.com)

W okresie listopad 2019 - kwiecień 2020 radio Tok FM było najchętniej słuchaną rozgłośnią w Warszawie. W pozostałych największych miastach prowadził RMF FM.

Przeanalizowaliśmy słuchalność stacji radiowych w miastach mających ponad 500 tys. mieszkańców (Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań) w okresach listopad 2018 - kwiecień 2019 i listopad 2019 - kwiecień 2020. W Warszawie najwyższy wynik osiągnęło radio Tok FM, które zwiększyło udział w czasie słuchania z 9,6 proc. do 11,7 proc. Tok FM po raz pierwszy w historii uzyskało najwyższą słuchalność w Warszawie w okresie czerwiec-listopad 2017. Informacyjno-publicystyczna rozgłośnia Agory i "Polityki" nieznacznie wyprzedziła Radio Zet, które uzyskało 11,6 proc. słuchalności, wobec 10,2 proc. przed rokiem. Z pierwszej na trzecią pozycję spadł RMF FM, mimo wzrostu udziału z 10,5 proc. do 11,3 proc. W pierwszej piątce znalazły się też radiowa Trójka (wzrost z 8 proc. do 8,1 proc.) i Eska (wzrost z 6,6 proc. do 7,8 proc.).

W Krakowie na pozycji lidera umocnił się RMF FM, zwiększając słuchalność z 24,4 proc. do 26,1 proc. W czołówce znalazły się też Tok FM - 7,1 proc. (spadek z 7,3 proc.) i radiowa Trójka - 6,5 proc. (spadek z 7,8 proc.). Dwie kolejne pozycje zajęły RMF Maxxx - 5,9 proc. (wzrost z 5,6 proc.) i RMF Classic - 5,8 proc. (spadek z 6 proc.). Radio Zet było siódme, notując 5,2 proc. (spadek z 5,4 proc.).

W Łodzi najwyższy udział uzyskał RMF FM - 18,8 proc., wobec 15 proc. rok wcześniej. Druga była Eska z 12,4 proc. udziału (wzrost z 10,8 proc.), a trzecie Radio Zet - 9,3 proc. (spadek z 9,5 proc.). Dalej były Antyradio - 8,5 proc. (wzrost z 6,9 proc.) i Tok FM - 6,5 proc. (wzrost z 6,3 proc.).

We Wrocławiu jedyną rozgłośnią z dwucyfrowym udziałem był RMF FM, który zdobył 15,4 proc., co oznacza nieznaczny wzrost z 15,2 proc. Słuchalność Eski wzrosła z 8,3 proc. do 9,5 proc., Tok FM - z 8,8 proc. do 9,1 proc., radiowej Trójki - z 8,3 proc. do 8,7 proc., a zamykającego pierwszą piątkę Radia Złote Przeboje - z 5,2 proc. do 7 proc. Radio Zet spadło na ósme miejsce, zmniejszając udział w tym mieście z 5,4 proc. do 5 proc.

W Poznaniu słuchalność RMF FM wzrosła z 13,2 proc. do 18,3 proc., zwiększając przewagę nad Eską - stacja ta zmniejszyła udział z 12,4 proc. do 9,9 proc. W pierwszej piątce były też: Radio Złote Przeboje - 9,1 proc. (spadek z 9,9 proc.), Tok FM - 7,7 proc. (spadek z 8 proc.) i radiowa Trójka - 7,1 proc. (spadek z 8,8 proc.). Radio Zet zajęło szóste miejsce z udziałem 5,8 proc. (wzrost z 5,6 proc.).

Galeria: Najlepsze fotografie prasowe 2005-2020

(KOZ, 15.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.