Initiative za pomocą G-planningu zwiększa efektywność kampanii telewizyjnych
21.09.2006, 08:57
Średnio o 20 proc. może poprawić efektywność zasięgu kampanii telewizyjnych usługa G-planning, którą oferuje dom mediowy Initiative Warszawa wraz z firmą 25 Percent, dostarczającą technologie do przygotowania kampanii telewizyjnych.
G-planning umożliwia zakup kampanii telewizyjnych w taki sposób, by ich zasięg był jak najbardziej efektywny w stosunku do kosztów. Initiative dzięki usłudze, którą właśnie wprowadził do swojej oferty, jest w stanie przygotować i przeanalizować 24 miliony wariantów planowanej kampanii na minutę, by wskazać ten najbardziej optymalny. Uwzględnia przy tym parametry jakościowe zakładanego mediaplanu, na przykład pozycjonowanie spotów. G-planning opiera się na danych przyszłych i historycznych (AGB Nielsen Media Research). Umożliwia prognozowanie kształtu ramówek stacji telewizyjnych oraz ich oglądalności. Pozwala opracować roczną aktywność reklamową klientów i przygotować scenariusze negocjacji z biurami reklam telewizji. Do października w TVN 24 trwa kampania reklamowa usługi.(MŁ, 21.09.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










