Polkomtel i PTK Centertel w swoich reklamach podobnie zatrzymują czas
21.09.2006, 08:55
Sieci komórkowe Plus (Polkomtel) i Orange (PTK Centertel) wykorzystują w ostatnich kampaniach podobne hasła, bo prawie jednocześnie wprowadziły nową usługę.
W reklamówce sieci Plus budzący się ze snu bohater krzyczy: ”Zatrzymać czas”, a w spocie nakręconym z okazji pierwszej rocznicy marki Orange można usłyszeć m.in. słowa: ”W prezencie zatrzymujemy dla was czas”. Oba filmy nawiązują do usługi, w której abonent płaci tylko za pierwsze dwie minuty rozmowy. Polkomtel usługę ”Czas stop” wprowadził 4 września, a usługa ”Zatrzymaj czas” PTK Centertel dostępna jest od 18 września. To jednak PTK Centertel zarzuca Polkomtelowi, że ten wykorzystał jego pomysł na usługę. Miałoby za tym stać przejście dwóch pracowników marketingu PTK Centertel do Polkomtelu, którzy w swojej poprzedniej firmie pracowali nad taką ofertą od kilku miesięcy. Przedstawiciele Polkomtelu zarzuty nazywają absurdalnymi i sugerują, że to PTK Centertel powielił ich pomysł. Marcin Gruszka z biura prasowego sieci Orange odmówił komentarza w tej sprawie.(TW, 21.09.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










