Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 13, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wedel zatrudnia kierowników grupy marek

Katarzyna Kowalczyk kieruje obszarami związanymi ze strategią marketingową segmentu lodów, w tym rozwojem nowości i komunikacji (fot. materiały prasowe)

Do zespołu marketingu Wedla  dołączyły Marta Łazarczyk i Katarzyna Kowalczyk jako kierowniczki grupy marek.


Marta Łazarczyk ma odpowiadać za rozwój firmy w obszarze szeroko pojętych innowacji, szczególnie w kategorii słodyczy impulsowych. Kompleksowo zarządza działaniami związanymi ze strategią marketingową, badaniami konsumenckimi oraz rozwojem nowych produktów. Doświadczenie zdobywała zarówno w branży spożywczej, jak i kosmetycznej, w takich firmach jak Avon Cosmetics, Perfetti Van Melle Polska czy Bonduelle.

Katarzyna Kowalczyk jest odpowiedzialna m.in. za rozwój obecności Wedla w segmencie lodów. Kieruje obszarami związanymi ze strategią marketingową, w tym rozwojem nowości i komunikacji. Doświadczenie marketingowe zdobywała w takich firmach jak Danone, gdzie zajmowała się innowacjami, markami Activia i Danonki oraz w firmie CEDC International, w której odpowiedzialna była za zarządzanie kategorią wina, w tym marką Carlo Rossi.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 13.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.