TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 24, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediakraft rezygnuje z prowadzenia sieci partnerskiej w Polsce

Dyrektorem zarządzającym Mediakraft TV jest Ryan Socash (fot. materiały prasowe)

Sieć telewizji internetowych Mediakraft Networks GmbH zrezygnowała z prowadzenia w Polsce sieci partnerskiej zrzeszającej twórców internetowych. Spółka Mediakraft TV wciąż będzie istnieć.

Sieć partnerska przestaje działać wraz z końcem kwietnia, co oznacza, że spółka Mediakraft TV nie będzie już oferować youtuberom managementu ani dodawać ich kanałów do Google Adsense. „Niestety Mediakraft Networks GmbH w Niemczech nie jest w stanie dalej wspierać polskich twórców. Dlatego z ciężkim sercem postanowiliśmy zamknąć działalność w całej Polsce” - podała firma w mailu rozesłanym do swoich partnerów biznesowych.

Mediakraft TV był jednym z pierwszych i nielicznych MCN-ów (multi channel network) w Polsce. W ostatnich latach w ramach firmy prowadzona była nie tylko sieć partnerska, ale także usługi produkcji treści wideo. I właśnie na tym drugim obszarze działalności skoncentruje się teraz spółka. - Mediakraft TV nieprzerwanie działa, choć kontynuuje rozpoczęty półtora roku temu proces transformacji, czyli odchodzi od prowadzenia sieci partnerskiej, skupiając się na własnych produkcjach i rozwija funkcjonowanie w obszarze digital marketingu oraz produkcji wideo i lokalizowania treści – mówi „Presserwisowi” Ryan Socash, dyrektor zarządzający Mediakraft TV.

Przykładem własnej produkcji jest rozwój kanału Topowa Dycha, który ma ponad 1,17 mln subskrypcji na YouTube. - Kryzys związany z epidemią nie omija spółki, między innymi przełożyliśmy zaplanowane zdjęcia do nowych odcinków produkowanych przez spółkę programów, ale najbliższe plany są bardzo ambitne i ciekawe – zapowiada Ryan Socash. Klientami zarządzanej przez niego firmy są m.in. Otomoto, Podravka, CDA Premium.

Czy Mediakraft TV wciąż będzie działał przy wsparciu Mediakraft Networks GmbH? - Szczegóły relacji między tymi podmiotami objęte są klauzulą poufności – odpowiada Katarzyna Korzeniewska, prowadząca komunikację dla Mediakraft TV. Mediakraft Networks działa też w Niemczech i w Turcji.

Według danych KRS spółka Mediakraft TV miała w 2018 roku 5,8 mln zł przychodów (wzrost o 19,5 proc.) i stratę 666 tys. zł netto.

Galeria: World Press Photo 2020 - laureaci

(IKO, 24.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.