Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 16, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W czasie epidemii duży wzrost na YouTubie

W marcu widzowie wygenerowali prawie 10 mln więcej polubień, udostępnień i komentarzy niż w poprzednim miesiącu (fot. YTCount/Unsplash)

W marcu youtuberzy zanotowali 133,6 milionów wyświetleń więcej niż w lutym br. (wzrost o 16,6 proc.) - wynika z analizy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Mellon Media), w której uwzględniono 850 kanałów  zrzeszonych w grupie.

Z analizy „Influencer marketing w czasie pandemii” wynika, że w marcu wyświetlenia na kanałach youtuberów wzrosły o 16,6 proc., do 936,4 mln, a czas oglądania wzrósł o 21,6 proc., do 87,5 mln godz. Ponadto łączny czas oglądania filmów na kanałach youtuberów wydłużył się o 15,5 mln godzin.

W marcu widzowie wygenerowali prawie 10 mln więcej polubień, udostępnień i komentarzy niż w poprzednim miesiącu - interakcje społecznościowe wzrosły bowiem o 23,6 proc., do 49,1 mln interakcji. Oznacza to, że liczba polubień wzrosła o 19,1 proc., do 39,7 mln łapek w górę. Wzrosła też liczba komentarzy – o 48,6 proc., do 7 mln. Użytkownicy YouTube częściej udostępniali filmy – o 43,5 proc., do 2,4 mln udostępnień.

Press

LTTM przygotował analizę „Influencer marketing w czasie pandemii” (fot. materiały prasowe)

Odnotowano również, że od 12 marca (czyli od kiedy zamknięto szkoły i wprowadzono powszechną samoizolację) do 7 kwietnia youtuberzy opublikowali 63 filmy w ramach kampanii realizowanych przez LTTM dla marek. Z analizy LTTM wynika, że sponsorowane treści zostały dobrze odebrane przez widzów, uzyskując średnio 97 proc. łapek w górę. A wskaźnik engagement wyniósł 10,8 proc.

„Marki obecnie nie tylko współpracują z influencerami na ich kanałach, lecz również zamawiają u nich kreacje - natywne dla platformy i dopasowane do grupy docelowej podobnej do fanów influencera. To nie czas na agresywną sprzedaż, ale na empatyczną komunikację, która pokaże, że marka nie żyje w innej bajce, ale pomaga na miarę swoich możliwości” - komentuje Kamil Bolek, członek zarządu i CMO grupy LTTM.

(IKO, 16.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.