Magdalena Kita dołącza do zespołu AdTonos
16.04.2020, 13:22
Magdalena Kita ma wieloletnie doświadczenie jako dyrektor sprzedaży na rynku reklamy online (fot. materiały prasowe)
Do AdTonos dołączyła Magdalena Kita, która jako VP of sales Poland ma dbać o cały proces sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów i partnerów oraz zwiększanie dochodów platformy.
Magdalena Kita ostatnio jako head of sales w Httpool była m.in. odpowiedzialna za kształtowanie polityki sprzedażowej i wizerunku marki Spotify w Polsce, współpracując bezpośrednio z londyńską centralą Spotify. Wcześniej była związana z IDM net SA, z Grupą ZPR Media, Marquard Media Polska oraz AWR Wprost.
AdTonos to platforma programmatic audio, zarządzana przez londyńską spółkę Radio Net Media.
(AMS, 16.04.2020)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










