Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 16, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Influencerzy w kampanii ING Banku Śląskiego pomagają "ogarnąć internet"

Za przygotowanie kampanii odpowiadają agencje Brain i Gong (screen: YouTube.com/ING Polska)

ING Bank Śląski rozpoczął kampanię promującą akcję #zdalnidopomocy, w ramach której influencerzy zachęcają widzów do pomagania starszym osobom w obsłudze internetowego konta bankowego.

W kampanii wzięli udział influencerzy reZi (prowadzi kanał gamingowy), Naruciak (publikuje parodie filmów i programów), Poszukiwacz (komentuje najbardziej popularne filmiki w internecie), Aleksandra Żuraw (publikuje materiały o tematyce kobiecej), Katarzyna Gandor (prowadzi kanał naukowy), Sylwia Lipka (publikuje lifestylowe vlogi) i Adrianna Skon (publikuje filmiki pogadanki i testuje produkty). Twórcy internetowi w spocie reklamowym podpowiadają, aby nauczyć starsze osoby bankowości online, jak zrobić zakupy przez internet czy zainstalować aplikację, czyli „ogarnąć sprawy w internecie, bez wychodzenia z domu”.

Jednocześnie bank zachęca do udziału w akcji radiowej. W programie „Niezbędnik Radia Zet” zaproszeni goście wymieniają się swoimi doświadczeniami w zdalnym załatwianiu spraw, takich jak założenie profilu zaufanego. Audycjom towarzyszą spoty reklamowe „Jak pomóc bliskim na odległość”. 

Poza działaniami z influencerami i w radiu kampania prowadzona jest także w serwisach internetowych i w mediach społecznościowych. Za przygotowanie kampanii odpowiadają agencje Brain i Gong, a media zaplanowała i kupiła agencja MullenLowe MediaHub.

(IKO, 16.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.