Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 08, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania społeczna AMS dla tych, którzy nie mogli zostać w domu

Do kampanii wykorzystano łącznie ponad 1000 nośników (fot. materiały prasowe)

Firma reklamy zewnętrznej AMS prowadzi kampanię przypominającą tym, którzy nie mogli zostać w domu, o zasadach postępowania w czasie pandemii koronawirusa.

Na nośnikach premium citylight widnieje hasło „Jeśli widzisz ten plakat, to znaczy, że nie mogłeś zostać w domu”. W formie infografik przedstawione są najważniejsze zasady postępowania. Na nośnikach digitalowych kolejne odsłony informują o zaleceniach w formie pytań i odpowiedzi.

Kreację przygotował pro bono artysta grafik Adam Żebrowski we współpracy z działem marketingu AMS. Do kampanii wykorzystano łącznie ponad 1000 nośników.

Galeria: AD WO/MAN 2019 - fotogaleria

(PAZ, 08.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.