Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 15, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Totalizator Sportowy szuka agencji reklamowej dla Dużego Lotka

Totalizator Sportowy szuka agencji reklamowej, która przygotuje kampanię promującą kumulację w grze Duży Lotek.

Chodzi o przygotowanie 5- i 15-sekundowych spotów telewizyjnych, 20-sekundowego spotu radiowego oraz reklamy prasowej. Kampania ma poprawić sprzedaż Dużego Lotka i ugruntować jego pozycję jako lidera wszystkich gier liczbowych. Udział w postępowaniu ofertowym potwierdziły agencje reklamowe PZL, Red 8 Communications Group, Young & Rubicam i BBDO Warszawa. Do tej pory spółka współpracowała z agencjami PZL i Red 8 Communications Group.

(TW, 15.09.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.