Tequila rozbudowuje dział kreacji
Trzy osoby przyjęła do działu kreacji agencja TequilaPolska. Wiąże się to z wdrażaniem nowej strategii pozycjonowania agencji.
Aleksander Bąk objął nowo utworzone stanowisko head of art (ostatnio był senior art directorem w agencji Just i dyrektorem kreatywnym w agencji BTL-owej Men At Work); Sławomir Rogowski został senior art directorem i szefem teamu kreatywnego (ostatnio pracował w agencji RMG Marcom jako senior art director, później jako dyrektor kreatywny); Szymon Augustyniak przyszedł na stanowisko senior copywritera (ostatnio był senior copywriterem w RMG Marcom). Przypomnijmy, że Tequila wprowadza od początku roku nową strategię, mającą zmienić pozycjonowanie agencji - z BTL-owej na marketingową. Elementami tej strategii są: zmiana nazwy, utworzenie działu traffic oraz rozbudowa działów obsługi klienta i kreatywnego. (BOB)(BOB, 16.03.2004)










