Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 02, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Quebonafide we wspólnej akcji z Allegro

Film „CTK Creeps” był akcją promocyjną Allegro (fot. materiały prasowe)

Raper Quebonafide promuje platformę zakupową Allegro, za co otrzymał 1 mln zł, który przeznaczy na cele charytatywne.

Quebonafide wziął udział w niestandardowej akcji promocyjnej Allegro. Raper, który w ubiegłym roku zmienił wizerunek i występował w mediach, kreując się na grzecznego chłopca, 27 marca br. opublikował na YouTube film „CTK Creeps”, w którym oprowadzał widzów po swoim domu. W filmie tym tłumaczył, że jego marzeniem było nagranie programu, w którym gwiazdy pokazują swoje domy. Przy okazji artysta pokazywał rzeczy znajdujące się w mieszkaniu, mówiąc mimochodem np.: “kupiłem to na Allegro”. Znajdujący się pod tym nagraniem link odsyłał widzów do strony “Allegro 2000”, która nawiązywała graficznie do wyglądu serwisu zakupowego sprzed 20 lat. Można było za pośrednictwem tej platformy kupić m.in. błękitne koszulki polo, w których raper występował w mediach w ostatnich tygodniach.

1 kwietnia raper ujawnił, że film „CTK Creeps” był akcją promocyjną Allegro, dzięki czemu zarobił 1 mln złotych, które przekaże na cele charytatywne. Informację o tym podał na końcu nowego teledysku „Szubienicapestycydybroń”. W klipie tym artysta zrywa z wizerunkiem chłopca chodzącego w błękitnych koszulkach polo i promuje swój nowy album.

Za koncepcję i realizację kampanii z Allegro odpowiadają Wojciech Sokół, Rafał Grobel i Muzk Management. Spot wyreżyserował Daniel Jaroszek, a za zdjęcia odpowiada Michał Dąbal. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films.

Galeria: Historia "Wprost" na okładkach

(IKO, 02.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.