Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 23, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łomża w nowej komunikacji podkreśla jakość i regionalny charakter piwa

Kampania potrwa do września (screen: YouTube.com/Piwo Łomża)

Van Pur SA rozpoczyna kampanię reklamową marki Łomża, realizowaną pod hasłem „Łomża. Znani z piwa”.

W nowej kampanii marka przypomina o swoim regionalnym charakterze i wysokiej jakości swoich produktów, a także składa deklarację – nawet gdyby w Łomży miały miejsce najbardziej niezwykłe rzeczy, to i tak piwo będzie wciąż tym, z czego miasto słynie. Łomża w nowych reklamach promuje swój sztandarowy produkt - Łomża Jasne.

W drugiej połowie roku planowana jest kolejna odsłona kampanii marki, a także intensywne działania w kanałach digital ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych.

Strategię komunikacji i kreację w kanałach ATL oraz digital stworzyła agencja reklamowa MullenLowe Warsaw. Media kupił i zaplanował dom mediowy MediaCom. Materiały POS opracowała agencja brandingowa InVitro. Kampania potrwa do września.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 23.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.