Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 19, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Amerykański raper Lil Wayne w reklamie Plusha

Kampanię przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa (screen: YouTube.com/Plush)

Rozpoczęła się kampania Plusha (Polkomtel), w której pojawia się  amerykański raper Lil Wayne.

Kampania promuje 90-dniowy bezpłatny dostęp do serwisu muzycznego Tidal dla klientów Plusha. Dodatkowym bonusem, przygotowanym w ramach akcji #zostanwdomu, jest to, że słuchanie muzyki z Tidal nie będzie pomniejszać pakietu danych.

Lil Wayne w trakcie swojej kariery nagrał  trzynaście studyjnych albumów, a ostatni z nich pt. „Funeral” ukazał się w styczniu 2020 roku. Artysta jest pięciokrotnym zdobywcą statuetki Grammy, czterokrotnym laureatem Billboard Music Awards oraz wielu innych nagród. Raper sprzedał łącznie ponad 100 milionów płyt.

Kampanię przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, spot reżyserowali Wojciech Wawszczyk i Kamil Polak.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 19.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.