Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 13, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jubileuszowy numer ”CKM” będzie wsparty kampanią

100. wydanie miesięcznika ”CKM” (Marquard Media Polska) będzie wsparte kampanią promocyjną.

Obejmie ona telewizję (m.in. Polsat Sport, TVN Turbo, MTV, 4funTV), radio (Radio Zet, RMF FM, Radiostacja, Radio PIN 102 FM, Antyradio, Radio WAWa oraz lokalne Radio Alfa), prasę (”Auto Moto”, ”Auto Świat”, ”Chip”, ”Komputer Świat”, ”Przegląd Sportowy”, ”Joy”), outdoor (billboardy wraz z citylightami) oraz Internet (Interia.pl). Za kreacje spotu reklamowego i zakup mediów odpowiada wydawnictwo. Jubileuszowy numer trafi do kiosków 14 września w nakładzie ok. 150 tys. egz. Średnia sprzedaż ogółem ”CKM-u” w pierwszym półroczu tego roku wyniosła 86 856 egz. (ZKDP).

(AW, 13.09.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.