Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 06, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Branża reklamowa wybiera AD Marketera Roku 2019

Tomasz Pawlikowski z Publicis Groupe Polska zachęca do zgłaszania kandydatów do konkursu

Do 20 marca trwa głosowanie na AD WO/MAN 2019 w kategoriach: Agencje reklamowe, Agencje mediowe i Studia produkcyjne. Po raz drugi poznamy zdobywcę tytułu AD Marketer Roku 2019.

Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest za sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.

Uprawnionymi do głosowania są przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych.

Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN zostanie po raz drugi wręczona nagroda dla AD Marketera Roku. Tytuł ten może otrzymać osoba pracująca po stronie klienta agencji reklamowej, agencji mediowej, studia produkcyjnego bądź studia postprodukcyjnego lub studia dźwiękowego w Polsce.

Wyróżnienie przyznane zostanie za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i kreatywność w budowaniu pozycji marki/produktu, wytyczanie trendów oraz przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych. AD Marketerem Roku nie mogą zostać osoby z firm, które są uprawnione do głosowania w konkursie.

Wybór AD Marketera Roku 2019 przebiega w dwóch etapach. W etapie pierwszym każda z uprawnionych do głosowania firm wskazuje do nominacji jedną, dwie lub trzy osoby spośród marketerów, przyznając im tym samym odpowiednio liczbę punktów 5, 3 i 1.

Aby nominacja do AD Marketera Roku 2019 była ważna, firma głosująca musi wziąć udział w głosowaniu na przynajmniej jedną osobę z trzech głównych kategorii konkursu AD WO/MAN Roku 2019. W etapie drugim konkursu wyboru AD Marketera Roku 2019 dokonuje jury spośród kandydatów, którzy zdobyli największą liczbę punktów.

Regulamin konkursu, sylwetki nominowanych oraz panel do głosowania dostępne są na Adman.press.pl.

Głosowanie w konkursie trwa do 20 marca, a laureatów poznamy w kwietniu.

Organizator: „Press”

Partnerzy kategorii Agencje reklamowe: Klub Producentów Reklamowych, Polpharma

Partner kategorii Agencje mediowe: AMS

Partner kategorii Studia produkcyjne: Provident Polska

Główny partner kategorii AD Marketer: Publicis Groupe Polska

Partnerzy: Audio Network, ColorOffOn, Digital Beast Studios, F25, Grimbergen, Villa Foksal

Patron medialny: Sprawny Marketing.

(CP, 06.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.