Pierwszy strajk w mediach od upadku komunizmu?  |  Szefowa redakcji publicystyki Radia 357  |  Trzy kolejne nominacje dla McCann Poland i Mastercard Poland  |  Dokument "Król Zanzibaru" w Playerze  |  Muzycy w programie Spotify wspierającym wschodzące talenty w Polsce  |  Instytut Książki z nową dyrekcją i planami  |  Pierwsze wydanie specjalne "Świata Wiedzy Extra"  |  Zgłoszenia do nagrody "Ślad" im. bpa Jana Chrapka  |  Do sprzedaży trafił Pomocnik Historyczny "Polityki"  |  Consumer and digital director w Castoramie  |  Spoty dla KPRM  |  Warszawa poszukuje agencji reklamowej  |  Unilever wraca do telewizji z kampanią  |  Warner Bros. Discovery zatrudnia byłego sekretarza prasowego Białego Domu  |  Australijska dziennikarka, która siedziała w więzieniu, nie została dopuszczona przed kamery  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pierwszy strajk w mediach od upadku komunizmu?  |  Szefowa redakcji publicystyki Radia 357  |  Trzy kolejne nominacje dla McCann Poland i Mastercard Poland  |  Dokument "Król Zanzibaru" w Playerze  |  Muzycy w programie Spotify wspierającym wschodzące talenty w Polsce  |  Instytut Książki z nową dyrekcją i planami  |  Pierwsze wydanie specjalne "Świata Wiedzy Extra"  |  Zgłoszenia do nagrody "Ślad" im. bpa Jana Chrapka  |  Do sprzedaży trafił Pomocnik Historyczny "Polityki"  |  Consumer and digital director w Castoramie  |  Spoty dla KPRM  |  Warszawa poszukuje agencji reklamowej  |  Unilever wraca do telewizji z kampanią  |  Warner Bros. Discovery zatrudnia byłego sekretarza prasowego Białego Domu  |  Australijska dziennikarka, która siedziała w więzieniu, nie została dopuszczona przed kamery  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pierwszy strajk w mediach od upadku komunizmu?  |  Szefowa redakcji publicystyki Radia 357  |  Trzy kolejne nominacje dla McCann Poland i Mastercard Poland  |  Dokument "Król Zanzibaru" w Playerze  |  Muzycy w programie Spotify wspierającym wschodzące talenty w Polsce  |  Instytut Książki z nową dyrekcją i planami  |  Pierwsze wydanie specjalne "Świata Wiedzy Extra"  |  Zgłoszenia do nagrody "Ślad" im. bpa Jana Chrapka  |  Do sprzedaży trafił Pomocnik Historyczny "Polityki"  |  Consumer and digital director w Castoramie  |  Spoty dla KPRM  |  Warszawa poszukuje agencji reklamowej  |  Unilever wraca do telewizji z kampanią  |  Warner Bros. Discovery zatrudnia byłego sekretarza prasowego Białego Domu  |  Australijska dziennikarka, która siedziała w więzieniu, nie została dopuszczona przed kamery  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 04, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Disney+ i Sky Q z wieloletnią umową o dystrybucji na Wyspach Brytyjskich

Disney+ dzięki współpracy ze Sky liczy na duże zasięgi (fot. Unsplash/Kon Karampelas)

Koncerny Sky i The Walt Disney Company ogłosiły podpisanie wieloletniej umowy. Dzięki niej serwis streamingowy Disney+ w Wielkiej Brytanii i Irlandii będzie dostępny za pośrednictwem Sky Q - platformy łączącej usługi telewizji konwencjonalnej z usługami na żądanie.

Oznacza to m.in., że klienci Sky Cinema będą nadal mieli dostęp do najnowszych hitów kinowych. Kevin Mayer, dyrektor Disneya ds. konsumenckich i międzynarodowych, ogłosił: - Cieszymy się, że Sky sprzedaje usługę Disney+ na swojej platformie i wraz z naszymi innymi partnerami dystrybucyjnymi zapewni wyjątkowy zasięg przy uruchomieniu. 

Sky oferuje obecnie szereg produktów Disneya, w tym Disney Channel i Sky Movies Disney. Serwis Disney+ trafi na Wyspy Brytyjskie 24 marca.

Galeria: Orły 2020

(MAC, 04.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.