Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 03, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Biura Reklamy": jak walczą o zasięgi?

W specjalnym dodatku prezentujemy biura reklamy wydawców od lat obecnych na rynku, ale także tych, którzy dopiero próbują na nim zaistnieć

Nowe formaty i nowoczesne narzędzia pomiaru dotarcia do odbiorców - tak biura reklamy największych polskich mediów odpowiadają na zapotrzebowanie reklamowe w 2020 roku.

W specjalnym dodatku do najnowszego numeru magazynu „Press" prezentujemy biura reklamy wydawców medialnych od lat obecnych na rynku, ale także tych, którzy dopiero próbują na nim zaistnieć. To przegląd oferty dla reklamodawców oraz zasób informacji rynkowych o tym, jakie trendy dziś dominują, jak zmienia się struktura poszczególnych działów odpowiadających za ofertę reklamową i jakie plany mają na 2020 rok.

⇒ Pobierz dodatek "Biura reklamy"

W kilku tekstach eksperckich pokazujemy wyzwania, z którymi się mierzą. Jak się okazuje, nie są one związane tylko z migracją do cyfrowego świata, ale także z koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa danych odbiorców.

Pokazujemy także prognozę rynku reklamowego na najbliższe pięć lat, gdzie - jak się okazuje - tradycyjne media wciąż mają mocną pozycję.  

(KB, 03.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.