Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 26, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sieć sklepów Biedronka ma rzecznika klienta

Magdalena Koralewska od ponad 20 lat związana jest z Jeronimo Martins Polska (fot. materiały prasowe)

Jeronimo Martins Polska utworzyło stanowisko rzecznika klienta sieci sklepów Biedronka. Objęła je Magdalena Koralewska.

Właściciel Biedronki zaznacza w komunikacie, że jest to „pierwsza taka inicjatywa w polskiej branży handlu detalicznego, która podkreśla znaczenie relacji z klientami”.

Koralewska od ponad 20 lat związana jest z Jeronimo Martins Polska (pracowała m.in. w dziale HR). „Moje stanowisko jest niezależne od struktur Biedronki, ale chcę, by efektem mojej pracy były również strukturalne zmiany w Biedronce” - komentuje Magdalena Koralewska. Będzie ona raportować bezpośrednio do rzecznika klienta portugalskiej Grupy Jeronimo Martins.

(IKO, 26.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.