Sieć Złote Przeboje promuje nową loterię
11.09.2006, 09:04
Sieć Radio Złote Przeboje (Agora SA) rozpoczęła czwartą edycję loterii SMS-owej "Wygraj Jedynym Słowem". Konkurs promowany będzie kampanią reklamową.
Gwiazdą konkursu jest Julio Iglesias, występują w nim również m.in. Beata Kozidrak, Katarzyna Cichopek i Rafał Mroczek. Loteria potrwa sześć tygodni. Pula nagród wynosi 100 tys. zł. Akcję wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN) i outdoorze. Kreację przygotowało Studio Badi Badi, a media zaplanował i kupił Starlink. Udział w rynku ogólnopolskim 18 stacji sieci Złote Przeboje wynosi 4 proc. (V-VII 2006, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).(KRZ, 11.09.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










