Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 03, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Loteria promuje markę Grześki

Loterię przygotowała agencja G3 Group (fot. materiały prasowe)

Producent słodyczy Colian rozpoczął kampanię marki wafelków Grześki. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Just.

W kampanii promowana jest loteria "2 miliony Grześków do wygrania", która rozpoczęła się 1 lutego i potrwa do końca marca. Kupując promocyjne opakowania wafelków Grześki kakaowe w czekoladzie, można wygrać kolejny taki sam wafelek. Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji, internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w punktach sprzedaży. 

Loterię przygotowała agencja G3 Group. Z kolei agencja Just zajęła się kreacją kampanii. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Initiative Media. Za działania PR - agencja Kolterman Media Communications.

(IKO, 03.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.