Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 29, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

VMLY&R stworzyła kampanię wprowadzającą nowy smak Desperadosa

Kampania potrwa do 20 kwietnia (fot. materiały prasowe)

Wystartowała kampania promująca nowy wariant piwa Desperados (Grupa Żywiec) - Whisky Sour, przygotowana przez agencję VMLY&R.

VMLY&R odpowiada za strategię i kreację oraz produkcję materiałów do digitalu (m.in. 10 krótkich wideo, które będą publikowane na Facebooku i Instagramie) i display. Kampania potrwa do 20 kwietnia. Zakup mediów powierzono agencji Starcom.  

(MNI, 29.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.