Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 06, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Logo Telekomunikacji Polskiej podczas meczu z Finlandią eksponowane najczęściej

Podczas sobotniego meczu Polska – Finlandia, transmitowanego w TVP 2, najczęściej eksponowaną na wizji marką była Telekomunikacja Polska.

Logotyp TP SA był widoczny 386 razy – wyliczyła firma Media Sport, monitorująca sponsoring sportowy. Na dalszych pozycjach uplasowały się marki: TVP 2 (76), Tyskie (74), Compensa (61), Continental (60), McDonald’s (59), Hyundai (58), Expekt (52), Śnieżka (48), Hörmann (36), Kärcher (35), Puma (34) i Kreisel (33). Media Sport monitorowała tylko TVP 2.

(TW, 06.09.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.