Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 10, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pojedynek reklamowy Trump-Bloomberg podczas Super Bowl

Donald Trump i Michael Bloomberg na reklamy podczas Super Bowl przeznaczą po 10 mln dol. (fot. WikimediaCommons)

W przerwie tegorocznego Super Bowl w pojedynku na reklamy Donald Trump zmierzy się z Michaelem Bloombergiem. Każdy z nich na 60-sekundowy spot ma wydać ok. 10 mln dol.

W listopadzie odbędą się wybory prezydenckie w USA. Trump wystartuje z ramienia republikanów, potentat medialny Michael R. Bloomberg ma nadzieję na nominację demokratów. W latach 2002-2013 był burmistrzem Nowego Jorku. Jest prezesem i większościowym udziałowcem największej na świecie agencji prasowej Bloomberg L.P. Pieniądze na reklamę czerpie z własnych środków (w ramach kampanii wydał już na reklamy ok. 37 mln dol.). Prezydent Trump dysponuje 463 mln dol. z połączonych funduszy kampanii i Republikańskiego Komitetu Narodowego. 

54. w historii finał rozgrywek w futbolu amerykańskim - Super Bowl - zostanie rozegrany 3 lutego w Miami na Florydzie. Mecz traktowany przez Amerykanów jak święto narodowe, oglądany w ubiegłym roku przez 100 mln ludzi, przypada dzień przed konwencją demokratów w Iowa.

(MAC, 10.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.