Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 09, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media wspierają 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

28. Finał WOŚP odbędzie się 12 stycznia (fot. materiały prasowe)

Wizyta w studiu "Dzień dobry TVN", wywiad w mobilnym studiu Onet Rano czy współprowadzenie porannego programu Radia Eska - to niektóre z atrakcji wystawionych przez media na licytacje podczas 28. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Onet (oficjalny partner WOŚP) związane z portalem licytacje zgromadził pod adresem Wosp.onet.pl. Oprócz wywiadu w mobilnym studiu z Jarosławem Kuźniarem jest tam m.in. wizyta w redakcji Onetu w towarzystwie redaktora naczelnego Bartosza Węglarczyka, spotkanie z Tomaszem Lisem czy Tomaszem Sekielskim.

Wśród przedmiotów, które można wylicytować, jest np. wystawiony przez Andrzeja Morozowskiego dzwonek z emitowanego w TVN 24 programu "Tak jest!", którym dziennikarz dyscyplinuje polityków, i przerobiony w programie TVN Turbo „Klimek kontra Duda” samochód marki Mini Cooper. TVN Discovery Polska jest gospodarzem i partnerem 28. finału.

Rock Radio i Radio Pogoda oferują na aukcji możliwość zostania członkiem ekipy rozgłośni na jeden dzień.

Aktywności sportowe, które oferują ludzie mediów, to m.in. godzina gry w squasha z Konradem Piaseckim i poranny bieg z Moniką Olejnik.

Szymon Majewski dla zwycięzcy licytacji odegra ekskluzywny monolog "One Mąż Show", Katarzyna Kolenda-Zaleska zaproponowała oprowadzanie po Sejmie i Senacie, a Wojciech Bojanowski wspólne oglądanie gwiazd.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MNI, 09.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.