Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 08, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakty" TVN z największą widownią w 2019 roku

W 2019 roku "Fakty" w TVN oglądało średnio 2,67 mln widzów (fot. materiały prasowe)

W 2019 roku "Fakty" TVN miały najwyższą oglądalność wśród programów informacyjnych. Wszystkie główne programy informacyjne poza "Panoramą" odnotowały wzrost liczby widzów w stosunku do 2018 roku.

W ubiegłym roku "Fakty" w TVN oglądało średnio 2,67 mln widzów – prawie o 40 tys. więcej niż w 2018 roku. Na drugim miejscu znalazły się "Wiadomości", które w TVP 1 śledziło średnio 2,11 mln osób (o 87 tys. więcej), a dalej: "Teleexpress" w TVP 1 – 1,96 mln widzów (o 19 tys. więcej), "Wydarzenia" w Polsacie – 1,91 mln widzów (o 4,6 tys. więcej) i "Panorama" w TVP 2 – 1,08 mln widzów (o prawie 12 tys. mniej).

Przy równoległej emisji w TVN Biznes i Świat "Fakty" oglądało w 2019 roku średnio łącznie 2,92 mln widzów - o 104 tys. więcej niż w 2018 roku, "Wiadomości" w TVP 1 i TVP Info – 2,66 mln widzów (o 178 tys. więcej), "Teleexpress" w TVP 1 i TVP Info – 2,49 mln (o 73 tys. więcej), "Wydarzenia" w Polsacie i Polsat News – 2,08 mln (o 12 tys. więcej), a "Panoramę" w TVP 2 i TVP Info – 1,47 mln (o 23,5 tys. więcej).

Najpopularniejszym kanałem informacyjnym w 2019 roku był TVN 24, który zdobył 4,47 proc. udziału w rynku wobec 4,14 proc. rok wcześniej. TVP Info uzyskała 3,64 proc. (wzrost z 3,43 proc.), Polsat News – 1,13 proc. (wzrost z 1,12 proc.), TVN 24 BiS – 0,39 proc. (wzrost z 0,37 proc.), Superstacja – 0,12 proc. (spadek z 0,15 proc.), Polsat News 2 – 0,09 proc. (spadek z 0,11 proc.), a TV Republika – 0,03 proc. (spadek z 0,04 proc.).

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(JSX, 08.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.