Materiał partnera

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 09, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Onet Rano” od nowego roku z nowym partnerem strategicznym

Od stycznia "Onet Rano" jest nadawany z nowego mobilnego studia, za które służy wnętrze Volvo XC90 T8 (fot. materiały prasowe)

„Onet Rano” nawiązał od stycznia współpracę z Volvo Car Poland, dzięki której program jest realizowany z samochodu o napędzie elektrycznym.

Poranny program na żywo Onetu, od 3 lat dostarcza widzom codziennej porcji rozrywki i informacji. Znakomite wyniki w kluczowych wskaźnikach oraz dynamicznie rosnąca zaangażowana społeczność w social mediach potwierdzają, że Onet Rano po trzech latach obecności na rynku jest jednym z najchętniej wybieranych programów porannych.

„Onet Rano” to unikalny format wideo, w którym wyjątkowi prowadzący: Jarosław Kuźniar, Bartosz Węglarczyk, Tomasz Sekielski, Iwona Kutyna, Odeta Moro, Piotr Kędzierski oraz ich goście, w przyjaznej atmosferze i lekkiej formie, której sprzyja mobilne studio samochodowe, informują o nadchodzących wydarzeniach oraz omawiają aktualne tematy i sprawy społeczne.

Press

„Onet Rano” można oglądać codziennie od godz. 7.55 na stronie głównej Onetu, YouTube oraz Facebooku i Twitterze (fot. materiały prasowe)

Od stycznia program jest nadawany z nowego mobilnego studia, za które służy wnętrze Volvo XC90 T8. Ten duży SUV jest hybrydą typu plug-in, co oznacza, że dystanse do 40 km może pokonywać, korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego. Ten bezemisyjny tryb jazdy bardzo sprawdzi się szczególnie podczas tych odcinków programu, które będą nagrywane w centrum Warszawy.  

- 2019 to rekordowy rok dla tego formatu. Rosnące wyniki oglądalności pokazują, że nasza strategia przynosi nie tylko efekty biznesowe, ale przede wszystkim przyciąga coraz więcej widzów. W 2020 wrzucamy ‘wyższy bieg’, przenosząc „Onet Rano” do nowego, bezemisyjnego samochodu. Nasz poranny program od początku roku jest nadawany z nowego, supernowoczesnego studia przy Domaniewskiej 49 -  mówi Sabina Lipska, dyrektor video w Ringier Axel Springer Polska.

- Z Onetem zrealizowaliśmy już kilka wizerunkowych projektów, w tym „Onet on Tour”. „Onet Rano” to kolejny krok naszej współpracy. Uznaliśmy, że w środowisku miejskim, gdzie kręconych jest większość odcinków, świetnie sprawdzą się nasze hybrydy typu plug-in, które mogą pokonać kilkadziesiąt kilometrów w trybie bezemisyjnym, korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego. Jazda na prądzie ma jeszcze jedną zaletę, która sprawdzi się na planie. W kabinie XC90 T8 panuje błoga cisza. Wierzymy w to, że współpraca z „Onet Rano” pomoże nam przekonać wiele osób do tego, że hybrydy typu plug-in są nie tylko ekologiczne, ale także bardzo komfortowe – mówi Mariusz Nycz, dyrektor marketingu Volvo Car Poland.

„Onet Rano” można oglądać codziennie od godz. 7.55 na wielu platformach: na stronie głównej Onetu, YouTube oraz Facebooku i Twitterze, gdzie gromadzi zaangażowaną społeczność użytkowników. Profil „Onet Rano” na YouTube w minionym roku osiągnął wynik 126 tys. subskrybentów, zdobywając Srebrny Przycisk Play przy 100 tys. subskrypcji.

Press

W 2019 roku „Onet Rano” odnotował wzrost we wszystkich kluczowych wskaźnikach jakościowych (fot. materiały prasowe)

W 2019 roku wyemitowano ponad 200 odcinków „Onet Rano”, w których obecnych było ponad 500 gości.

W 2019 roku „Onet Rano” odnotował wzrost we wszystkich kluczowych wskaźnikach jakościowych. Średnia liczba odtworzeń odcinka wzrosła do 1,3 mln projekcji video (+8% rok do roku), a średni czas odtworzeń on demand na VOD wynosi ponad 23,5 minuty.

(09.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.