Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 13, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix testuje długoterminowe subskrypcje

Netflix już w lipcu uruchomił w Indiach subskrypcję skierowaną wyłącznie do osób oglądających filmy i seriale na urządzeniach mobilnych (fot. Unsplash/YT Count)

Netflix testuje długoterminowe subskrypcje, w których wykupienie dostępu z góry na kilka miesięcy pozwoli uzyskać korzystniejszą cenę. Firma prowadzi w Indiach program pilotażowy. 

Jak informuje "The Economic Times", nowi użytkownicy dostają możliwość wyboru trzymiesięcznego, półrocznego lub nawet rocznego planu ze zniżką. Zależnie od wybranej wersji klient zapłaci od 20 do 50 proc. mniej niż w przypadku płacenia oddzielnie za każdy miesiąc. Im dłuższa umowa, tym wyższe rabaty.

Reed Hastings, dyrektor generalny Netfliksa, ogłosił, że firma zamierza inwestować w rynek indyjski i w najbliższych latach skupi się na promowaniu oraz dostosowywaniu treści. Według raportu Boston Consulting Group liczba osób mogących zapłacić za subskrypcję do 2023 roku wzrośnie tam do 40-50 mln. Netflix już w lipcu uruchomił w Indiach subskrypcję skierowaną wyłącznie do osób oglądających filmy i seriale na urządzeniach mobilnych. Miesięczna opłata jest w takim przypadku o połowę mniejsza.

Galeria: Złote Globy 2020 - nominacje

(MAC, 13.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.