Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maxfliz rozpoczyna kampanię wizerunkową

Maxfliz wybrał WebTalk w wyniku przeglądu ofert (fot. materiały prasowe)

WebTalk przygotowała kampanię wizerunkową dla Maxfliz, producenta wyposażenia do kuchni i łazienki.

Agencja odpowiadała za opracowanie i realizację strategii komunikacji online i social media, stworzenie konceptu kreatywnego oraz pozycjonowanie. Start kampanii był zsynchronizowany z otwarciem pierwszego salonu Maxfliz w Warszawie. Celem kampanii ma być zbudowanie świadomości brandu na nowym lokalnym rynku oraz podkreślenie luksusowego charakteru oferty Maxfliz.

WebTalk przygotowała kampanię banerową i materiały kreatywne – począwszy od KV, projektu outdooru, dedykowaną sesję zdjęciową, po wideo skierowane do profesjonalnego odbiorcy, a także dedykowane kampanii dwa landing pages.

Agencja została wybrana w wyniku przeglądu ofert.

(AMS, 11.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.