Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 04, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła kampania bezpieczeństwa na drogach

"Świecę przykładem – jestem widoczny!" – pod takim hasłem rozpoczęła się ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna, która ma zmniejszyć liczbę wypadków drogowych z udziałem dzieci.

Organizator kampanii, firma CPP Toruń-Pacific (producent płatków śniadaniowych Nestlé), dołączyła światełka odblaskowe do 4 mln opakowań swoich produktów (Corn Flakes, Gold Flakes, Frutina i Cheerios). Powstał również serwis internetowy Swiece-przykladem.pl. Na potrzeby kampanii wyprodukowano 10-sekundowe spoty reklamowe, które od 18 września będą emitowane w kanałach ogólnopolskich (m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat) i dziecięcych (m.in. Jetix i Cartoon Network). Kreację części telewizyjnej przygotował dom mediowy Universal McCann.

(TW, 04.09.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.