Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Produkcje CBS zdominowały rynek amerykańskich seriali

Serial „All Rise” ogląda średnio 7 mln widzów (screen: YouTube.com/TV Guide Trailers)

Według badania przeprowadzonego przez Nielsen Audience Measurement stacja CBS zdominowała trwający od 1,5 miesiąca sezon 2019/2020 na amerykańskim rynku telewizyjnym. W czołowej dziesiątce nowych seriali produkcje tej stacji zajmują cztery pierwsze pozycje.

Największą oglądalnością cieszy się „All Rise” – serial o życiu i pracy sędziów, prokuratorów i obrońców z urzędu pomagających mieszkańcom Los Angeles w zmaganiach z wadliwym systemem, którzy współpracują z urzędnikami i policją. Serial ogląda średnio 7 mln widzów.

Następne w kolejności są inne produkcje CBS:

– „The Unicorn” (o ojcu wychowującym samotnie dwie córki) – 6,9 mln,

- „Bob Hearts Abishola” (o biznesmenie, który po zawale serca zakochuje się w swojej pielęgniarce) – 6,64 mln,

- „Carol’s second act” (o kobiecie, która po wychowaniu dzieci i przejściu na emeryturę postanawia zostać lekarzem) – 6,6 mln.

Szóste miejsce zajął także serial CBS – „Evil” – 5,87 mln (o pracy oddziału specjalnego zajmującego się doniesieniami Kościoła na temat opętań, cudów i innych zjawisk paranormalnych).

Stacja ABC ma w tym zestawieniu trzy produkcje.

Na miejscu piątym ulokował się „Stumptown” (serial komediowo-kryminalny) – 5,9 mln.

Pozostałe dwa seriale stacji to „Kids say the darndest things” – 4,6 mln,

oraz "Mixed-ish” – 4 mln.

Po jednym serialu w dziesiątce mają NBC:

„Bluff city law” – 5,7 mln

i Fox: „Prodigal son” – 5,4 mln.

Galeria: Złote Globy 2020 - nominacje

(MAC, 10.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.