Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 09, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka Mniam znika z rynku po przejęciu przez Bites

Jacek Kulczycki sprzedał Mniam Jakubowi Laskusowi (fot. materiały prasowe)

Firma produkcyjna Bites kupiła studio produkcyjne Mniam. Marka Mniam znika z rynku.

Mniam (wcześniej funkcjonujące pod nazwą Mniam.tv) to studio typu table top (reklamy produktów spożywczych), którego właścicielem został w 2017 roku Jacek Kulczycki, prezes OTO Film i właściciel studia postprodukcji Orka. Obecnie Kulczycki sprzedał Mniam Jakubowi Laskusowi, właścicielowi Bites. Hala i sprzęt Mniam mają posłużyć do rozbudowy Crunch Films, który obecnie jest działem Bites i realizuje mniejsze formy produkcyjne, przygotowywane głównie z przeznaczeniem do internetu.

Po przejęciu Mniam Crunch Films ma stać się z początkiem 2020 roku odrębną spółka. W efekcie powstaną dwa niezależne studia, odpowiadające na różne potrzeby produkcyjne. Bites skoncentruje się na realizacji filmów wymagających zaawansowanych efektów specjalnych, a Crunch na kontencie tworzonym z myślą o nowych mediach.

(AMS, 09.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.