Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 28, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fox sprzedał już wszystkie reklamy na Super Bowl

Najwyższa oferta za 30-sekundową reklamę wyniosła 5,6 mln dol. (fot. Pixabay.com)

Fox Television Network sprzedał już wszystkie reklamy telewizyjne przed wyznaczonym na 2 lutego Super Bowl, finałem rozgrywek w futbolu amerykańskim. To jedna z najszybszych wyprzedaży w ostatnich latach.

SQAD - firma zajmująca się badaniem kosztów mediów podała, że najwyższa oferta za 30-sekundową reklamę wyniosła 5,6 mln dol. Na razie nie ujawniono nazwy marki, która zaoferowała takie pieniądze. Ta kwota oznacza jednak, że ubiegłoroczny rekord w kategorii reklam 30-sekundowych został pobity o 100 tys. dol. 

Z raportu SQAD wynika, że tegoroczna cena żadnego z 30-sekundowych spotów nie spadła poniżej 5,2 mln dol. Nadal nie wiadomo nic na temat działań reklamowych Super Bowl w prasie.

Ostatni Super Bowl w USA obejrzało 103,4 mln widzów.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MAC, 28.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.