Dział: RADIO

Dodano: Listopad 27, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z Eurozetu odchodzi dyrektor marketingu

Agnieszka Szozda przeprowadziła rebranding Radia Zet, Chillizet, a także zmianę Radia Zet Gold w Meloradio (fot. materiały prasowe)

Z Eurozetu odchodzą dyrektor marketingu Agnieszka Szozda i trzy osoby z kierowanego przez nią działu.

- Zarząd zdecydował o reorganizacji działu i zmianie struktury. Celem tego działania jest usprawnienie procesów decyzyjnych - mówi Małgorzata Kozieł, rzeczniczka Eurozetu. Nie będzie już stanowiska dyrektora marketingu. Z kolei brand managerowie poszczególnych rozgłośni Eurozetu od grudnia przejdą do zespołów tych stacji.

Agnieszka Szozda do Eurozetu dołączyła w czerwcu 2016 roku. Odpowiadała za rebranding Radia Zet, Chillizet, a także zmianę Radia Zet Gold w Meloradio. Wcześniej była m.in. head of marketing & communication w A+E Networks (w latach 2013-2014), strategic marketing director w Sony Music Entertainment Poland (2009-2012). Natomiast w latach 2004-2008 była związana z działem marketingu MTV Networks Poland (obecnie Viacom).

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 27.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.