Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 26, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spidersweb.pl/rozrywka z największym wzrostem w październiku

W październiku serwis Spidersweb.pl/rozrywka odwiedziło 1,22 mln użytkowników (screen: Spidersweb.pl/rozrywka)

W październiku w zestawieniu serwisów internetowych o tematyce kinowej, filmowej i serialowej Swiatseriali.interia.pl (Interia) wyprzedził Film.wp.pl (Wirtualna Polska). Liderem w segmencie pozostaje Filmweb.pl (Filmweb) - wynika z danych PBI/Gemius.

Serwis Filmweb.pl odwiedziło w październiku 6,55 mln internautów (wzrost o 2,34 proc. w porównaniu z wrześniem). Dalej znalazły się: strony seriali i programów w ramach serwisu Tvn.pl (Grupa TVN) - 3,1 mln (spadek o 26,01 proc.), Kultura.onet.pl/film (RAS Polska) - 2,89 mln (spadek o 21,46 proc.), Swiatseriali.interia.pl - 2,42 mln (wzrost o 4,31 proc.), Film.wp.pl - 1,99 mln (spadek o 31,84 proc.), Film.interia.pl (Interia) - 1,71 mln (spadek o 18,18 proc.), Superseriale.se.pl (Grupa ZPR Media) - 1,45 mln (spadek o 14,7 proc.), Spidersweb.pl/rozrywka (Spider’s Web) - 1,22 mln (wzrost o 43,52 proc.), Eska.pl/cinema (Grupa ZPR Media) - 1,14 mln (spadek o 9,52 proc.), Antyradio.pl/film (Eurozet) - 1,1 mln (wzrost o 8,91 proc.).

Serwis Filmweb.pl był też liderem pod względem średniego czasu użytkowania, który w październiku wyniósł 14 minut i 51 sekund. W pierwszej trójce znalazły się tu też Superseriale.se.pl z wynikiem 10 minut i 27 sekund oraz Swiatseriali.interia.pl - 7 minut i 33 sekundy.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(PAZ, 26.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.