Dział: PRASA

Dodano: Listopad 26, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Vogue Polska" uruchamia aplikację z podcastami

W ogólnodostępnej części aplikacji znajdą się m.in. niektóre artykuły z Vogue.pl

Redakcja miesięcznika "Vogue Polska" (Visteria) wprowadziła aplikację mobilną, w której prenumeratorzy magazynu otrzymają dostęp do podcastów Filipa Niedenthala czy Hanny Rydlewskiej.

Część treści aplikacji jest ogólnodostępna, są tam niektóre artykuły z Vogue.pl, lookbooki prezentujące kolekcje (moda, biżuteria, uroda, wnętrza), fragmenty książek, przepisy kulinarne, horoskopy, zdjęcia, rabaty i konkursy.

Prenumeratorzy po zalogowaniu mają dostęp do treści premium, m.in. wybranych artykułów z zagranicznych edycji "Vogue", dodatkowe bonusy, rabaty i konkursy oraz premierowe podcasty realizowane we współpracy ze Storytel, m.in. redaktora naczelnego magazynu Filipa Niedenthala, redaktor naczelnej wydawnictwa Osnova Izy Bartosz czy dyrektor działu digital Hanny Rydlewskiej. Oferta podcastów ma być rozwijana, będą pojawiać się kolejne programy. 

Aplikacja to również nowe formaty reklamowe dla klientów: możliwość sponsoringu całości przez określony czas, branding podcastów, reklama natywna w postaci artykułów, galerii i wideo czy możliwość organizacji konkursów i spotkań dla prenumeratorów.

Z badania Gemius/PBI wynika, że w październiku stronę Vogue.pl odwiedziło 539 tys. użytkowników.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(JSX, 26.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.