Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W październiku Sport.se.pl wyprzedził Polsatsport.pl

W październiku serwis Sport.se.pl odwiedziło 1,48 mln użytkowników (screen: Sport.se.pl)

Sport.se.pl (Grupa ZPR Media) pod względem liczby użytkowników wyprzedził w październiku Polsatsport.pl (Grupa Cyfrowy Polsat) w zestawieniu serwisów sportowych. Największy wzrost w porównaniu z poprzednim miesiącem notuje Flashscore.pl. Liderem segmentu pozostaje Sportowefakty.wp.pl (Wirtualna Polska).

Jak wynika z danych Gemius/PBI serwis Sportowefakty.wp.pl odwiedziło w październiku 5,94 mln użytkowników (spadek o 6,45 proc. w porównaniu z wrześniem). Dalej znalazły się: Sport.onet.pl (RAS Polska) - 4,61 mln (spadek o 9,43 proc.), Sport.pl (Agora) - 3,56 mln (spadek o 2,99 proc.), Sport.interia.pl (Interia) - 2,6 mln (wzrost o 3,58 proc.), Przegladsportowy.pl (RAS Polska) - 2 mln (spadek o 13,41 proc.), Sport.tvp.pl (Telewizja Polska) - 1,81 mln (spadek o 2,68 proc.), Sport.se.pl - 1,48 mln (spadek o 0,67 proc.), Polsatsport.pl - 1,3 mln (spadek o 21,21 proc.), Meczyki.pl - 1,19 mln (spadek o 5,55 proc.), Flashscore.pl - 0,99 mln (wzrost o 20,73 proc.).

Pod względem liczby odsłon pierwszy był serwis Sportowefakty.wp.pl - jego użytkownicy wykonali 163,22 mln odsłon (spadek o 14,74 proc. w porównaniu z wrześniem). Kolejne były serwisy: Sport.onet.pl - 74,87 mln odsłon (spadek o 12,41 proc.) oraz Sport.pl - 51,58 mln odsłon (spadek o 8,57 proc.).

Pod względem średniego czasu korzystania z serwisu na użytkownika liderem w październiku był Flashscore.pl z wynikiem 1 godzina, 12 minut i 49 sekund. Na drugim miejscu był Sportowefakty.wp.pl - 1 godzina, 3 minuty i 21 sekund, a na trzecim Sport.onet.pl - 1 godzina, 1 minuta i 28 sekund.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(PAZ, 19.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.