Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 18, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tidal, HBO i Liga Mistrzów UEFA promowane w kampanii Plusa

Spot przygotował dom produkcyjny TFP (screen: Youtube.com/PLUSPL)

Operator komórkowy Plus (Polkomtel) rozpoczął świąteczną kampanię reklamową, w której promowane są serwis muzyczny Tidal, serwis VoD HBO i Liga Mistrzów UEFA.

W spocie zatytułowanym "Elf" w reżyserii Piotra Janowskiego i z udziałem Szymona Majewskiego promowana jest oferta Plus Abonament, w ramach której klienci mogą przez trzy miesiące wypróbować bez dodatkowych opłat trzy usługi: Tidal, Ipla HBO i Ipla Polsat Sport Premium.

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, radiu, kinie, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, a za planowanie i kupowanie mediów – Vizeum. Spot przygotował dom produkcyjny TFP.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 18.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.